The Beat of Budapest

The Beat of Budapest

Nagy kár, hogy kiesett a Jaggers az X-Faktorból, mert nem ők voltak a legrosszabbak

2016. november 06. - Beats of Budapest

Lezajlott az első élő döntő az X-Faktorban november 5-én este, és máris kihullott két versenyző. Balogh Eszter és a Jaggers számára véget ért a show. Sokak számára fájdalmas a döntés, mivel nem ezek a produkciók voltak a legrosszabbak.

Balogh Eszter azért esett ki, mert ő kapta a közönségtől a legkevesebb szavazatot. Nagy kár. Azután azok következtek, akik a második, illetve harmadik legrosszabb helyet szerezték meg a 12-es listán a szavazatok alapján. Esetükben a mentoroknak kellett eldönteniük, hogy ki menjen haza. Jaggers és Fejes Szandra közül kellett választaniuk.

A mentorok döntöttek: a Jaggers számára is véget ért az X-Faktor.

xkaktor.jpg

Bye Alex azt mondta, hogy bosszantotta a dolog, nem érezte fairnek, nem érezte jogosnak. "Dávid szerintem ebben a mezőnyben az egyik legjobb énekes" - mondta a döntő után. "Szerintem nagyon odatették magukat és jók voltak, becsületesek voltak."

Ezzel a véleménnyel nincsen egyedül By Alex, sokan gondolják úgy, hogy nem a Jaggers nyújtotta a legrosszabb produkciót. És nem is a közönség szavazatai alapján kihullott Balogh Eszter.


A november 5-én, szombaton tartott első élő show-t ByeAlex egyik mentorált zenekara, a Soulbreakers nyitotta - számomra kissé modorosan és darabosan adták elő Lenny Kravitz egyik slágerét

Ezután Jáger Kinga következett, aki szépen kiengedte a hangját.

Ónodi János volt a harmadik, nekem picit hamisnak és erőtlennek tűnt.

A negyedik fellépő Mata Ricsi volt, Caramel egyik legnépszerűbb dalával. Ricsinek valami elképesztően szép hangja van, született tehetség, csak arra kell ügyelnie, hogy amennyire lehet, igyekezzen elszakadni az eredeti előadó stílusától.



Azután Opitz Barbara kapott lehetőséget, Janis Joplint adott elő, és semmit nem adott hozzá az eredeti dalhoz.

Balogh Eszter produkciója már sokkal jobban tetszett, nem is értem, hogyan eshetett ki, bár nála az tűnt fel, hogy olyan volt, minta kissé torokból énekelne.

Gorbumov Dmitrij csodálatos, de nem hozta ki magából a maximumot.

A Ham Ko Hamra sajnos nem tudtam odafigyelni, nem éreztem az átütő erőt a produkcióban.

Vince Aliz Liza nagyon rossz volt. Ha rajtam múlt volna, ő esik ki. Most teljesen egyet kellett értenem Gáspár Lacival és Bye Alex-szel akik őszintén elmondták, hogy a lány ebben a produkcióban sajnos elvérzett.

Fejes Szandra baromi jó énekes, de pontatlan volt.

Dánielfy Gergő hozta a papírformát, itt megint Gáspár Lacival értettem egyet, hogy túlságosan kitalált volt az előadás.

Utolsóként pedig a Jaggers állt színpadra, szerintem iszonyúan jók voltak. Mégis ők búcsúztak.

bucsu.jpg

Összességében egy kicsit csalódás volt ez a műsor. Többet vártam a versenyzőktől és a mentoroktól is.

A lányok időnként rekedtesen rikácsoltak vagy rikácsolásba csaptak át, a fiúk többsége meg szirupos édelgésbe csapott át.

Persze mindez annak is betudható, még a döntők elején járunk. De fenntartom a véleményemet: nem a legrosszabb produkciók estek most ki az X-Faktorból.

A bejegyzés trackback címe:

https://thebeatofbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr9811934073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása